Els Amigurumis i jo


Hi havia una vegada un follet anomenat TUMPUKY al que li agradava molt remenar fils i agulles. Tant, que un día va quedar enterrat sota una muntanya de llanes i el pobre no sabia com sortir. Així que es va a posar a demanar auxili mentre agitava els braços de manera desesperada i, vet aqui, de sobte, tota aquella llana que havia remenat, s'havia convertit en un ninotet! Des d'aquell moment, el follet es va dedicar amb cos i ànima a teixir ninotets que regalava a tots els seus amics, a aquells que ell estimava més, per que els fessin companyia.

divendres, 11 de gener del 2013

CAÇADORS DE BOLETS I CARGOLS


A qui no li agrada anar a passejar per la muntanya per relaxar-se, respirar aire pur i, si hi ha sort, caçar cargols i bolets per desprès arribar a casa i poder preparar un deliciós menjar per els amics.
Com idea original pots perjar un champinyó petitet al xiulet que alguns porten quan s'endinssen dins el bosc, per si es perden.
Aquests amigurumis van dedicats aquells amants de la natura i experts en la recollida de bolets i cargols.
Espero que us agradin.

A quién no le gusta pasear por la montaña para relajarse, respirar aire puro y, con suerte, encontrar caracoles y setas que, al llegar a casa, se convertiran en una deliciosa comilona con amigos.
Como idea original, puedes colgar un champiñón chiquitín en el silbato que muchos usan cuando se internan en el bosque, por si se pierden
Estos amigurumies los dedico a todos los amantes de la naturaleza y a los expertos en setas y caracoles.
Espero que os gusten.





1 comentari:

  1. Hola silvia:

    Jo sóc una d'aquestes amants de la natura .... però més encara de la recollida de bolets, així que que puc dir ja que no veus la cara que he posat quan he vist la foto ... m'encanten i jo vaig a compartir via email una foto amb tu d'una de les meves recollides de bolets a la temporada del 2012.

    Un petó teu major seguidora.

    Irene

    ResponElimina